...HAKKIMDA...

MERHABALAR BEN EVLİ KOCASINI ÇOOOK SEVEN VE DÜNYA TATLISI BİR PRENSESE SAHİP OLAN ÇOOOK ŞANSLI BİR EŞ VE AYNI ZAMANDA ANNEYİM EVİMDE EŞİME VE BEBEĞİME ÇALIŞMAKTAYIM:) EVİMDEN MUTFAĞIMDAN HAYATIMDAN TAŞANLAR GEZDİKLERİM GÖRDÜKLERİM İLK ANNELİK MACERAM:) FARKLI LEZZETLER ÖRGÜLER GÜNCEL HABERLER MAKYAJ KOMBİNLERİM KISACA BİZ KADINLARA DAİR TÜM PAYLAŞIMLAR İÇİN BURADA SİZLERLE BİRLİKTEYİM...

2 Ekim 2013 Çarşamba

HEPSİ BİRBİRİNDEN TATLI ÖRGÜ MODELLERİ:)

   KIZIM OLACAĞINI ÖĞRENDİKTEN SONRA BÖYLE ŞEKER ŞEYLERE OLAN İLGİM ARTTI:) KIZ ÇOCUKLARINA NE DE SÜSLÜ PÜSLÜ  MODELLER VAR DEĞİLMİ :) İŞTE ONLARDAN BAZILARI...
 

3 yorum:

  1. Canım bebeğin hayırlı olsun:) Rabbim olmayanlarada versin. Kız çocuğunun tadı başka süslü nazlı:))
    Kolay gelsin sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Canım katılaran şımartan etkinliğim var beklerim.
    Ayrıntılar...
    Merhaba canlarım :) 27 Eylül 11 Ekim 2013 Tarihleri arasında Şımartan Tatlar etkinliği yapmaya karar verdim.
    Beni şımartan un helvası ve çikolatalı tatlardır.
    Peki ya sizi hangi nefis yiyecek tat şımartır?
    Sizleri Şımartan Tatları benimle paylaşmanızı bekliyorum.
    Paylaştığınız tarifin linkini bana yorum olarak yazmanız yeterli...
    Sevgilerimle
    Banu Altun

    YanıtlaSil
  3. selammm ben geldm bloğunu çok beğendim :) takibe alıyorum canım. Bana da mutlaka beklerim
    http://basibaglikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil