...HAKKIMDA...

MERHABALAR BEN EVLİ KOCASINI ÇOOOK SEVEN VE DÜNYA TATLISI BİR PRENSESE SAHİP OLAN ÇOOOK ŞANSLI BİR EŞ VE AYNI ZAMANDA ANNEYİM EVİMDE EŞİME VE BEBEĞİME ÇALIŞMAKTAYIM:) EVİMDEN MUTFAĞIMDAN HAYATIMDAN TAŞANLAR GEZDİKLERİM GÖRDÜKLERİM İLK ANNELİK MACERAM:) FARKLI LEZZETLER ÖRGÜLER GÜNCEL HABERLER MAKYAJ KOMBİNLERİM KISACA BİZ KADINLARA DAİR TÜM PAYLAŞIMLAR İÇİN BURADA SİZLERLE BİRLİKTEYİM...

14 Temmuz 2015 Salı

KİRAZ HOŞAFI



Evde doğal katkısız şeyler yapmaya bayılıyorum,içinde ne olduğunu bilip gönül rahatlığıyla tüketiyoruz, evde kiraz hoşafı yaptım biraz fazla yapıp büyük bir cam kavanoza koydum ve böylelikle birkaç gün gitti;)

Yapımı oldukça kolay bilmeyen yoktur sanırım gerekli olan sadece kiraz, su ve şeker yeteri kadar kaynatıp rengi çıktıktan sonra servis kasesine yada benim gibi cam kavanozlara koyup soğumaya bırakıyoruz...

Yapanlara afiyetler olsun...

5 yorum:

  1. Bende hep evde yaparım... ama en çok reyhan şerbetini sevdim kesinlikle dene derim Betül'cüm... sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bende yapıyorum ama aklında olsun kıraz ve kırmızı erık kaynatıp seker atıp kavanoza sıcak koy 2-3 yılda gecse bozulmuyor ve tadı harıka ozellıkle kırmızı erık denemelısın

    YanıtlaSil
  3. ne çok severim pek lezzetli olur :) bloguma da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Doğal gibisi var mı! Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum seni takipteyim bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil